Reklamace a řešení problémů

Reklamace a řešení problémů

Vážení zákazníci, pokud jste u nás nakoupili a máte dotaz k vaší objednávce. Případně potřebujete vyřešit vrácení zboží, reklamaci nebo výměnu, máme pro Vás připravené odpovědi na často kladené otázky. Než nám zavoláte, prosím projděte je, třeba níže najdete řešení i vašeho problému.

Zboží není kompletníZboží přišlo poškozenéZásilka stále nedorazila

Reklamace zboží

Opravdu se snažíme dodávat pouze kvalitní zboží a expedici věnujeme maximální úsilí, ovšem někdy se může stát chyba. Pokud jste na muurikka.cz koupili vadné zboží a chcete je reklamovat, vyplňte prosím tento jednoduchý formulář. Vyplněním urychlíte identifikaci zboží, zákazníka a druh závady. Reklamace tak proběhne rychleji a k větší spokojenosti zákazníka. Neposílejte zboží zpět na fakturační adresuvyčkejte prosím odpovědi. Náklady na vrácení zboží nese Kupující.

V odpovědi Vám zašleme adresu k odeslání zboží. S reklamovaným zbožím vždy zasílejte: kopii faktury, popis závady se zpětnou adresou a telefonickým kontaktem, kompletní balení výrobku.

Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů

Tento formulář prosím také využijte při Odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů. Neposílejte zboží zpět na fakturační adresu, vyčkejte prosím odpovědi.

Do Popisu závady uveďte text:

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu ve lhůtě čtrnácti dnů, zboží jsem obdržel dne _____.(doplňte datum). Peníze mi zašlete na účet číslo_______________ (doplňte číslo účtu). Zboží nebylo nakoupeno na IČO (v objednávce a následně ve faktuře nebylo zadáno IČO).

Věnujte pozornost správnosti vaší e-mailové adresy, na kterou vás budeme kontaktovat s postupem řešením reklamace/odstoupení od smlouvy.

Výměna zboží

Sem tam se stane, že si objednáte zboží, které není úplně podle vašich představ. Jestliže se vám to stalo na našem e-shopu, pak stačí vyplnit tento jednoduchý formulář, a to nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží. Do pole pro Popis závady uveďte za jaký výrobek byste vaše zboží rádi vyměnili. Zboží, které chcete vracet musí být kompletní včetně dárků vše v originálním obalu, nikterak nepoškozené. Na zboží i obalu nesmí být známky použití (špinavé, potrhaná krabice, pomačkaný obal atd). Neposílejte zboží zpět na fakturační adresuvyčkejte prosím odpovědi.

Jakmile bude žádost na výměnu zboží schválena a budete vyzvání k vrácení zboží, zašlete zboží na sdělenou adresu včetně: kopie faktury, požadavkem na výměnu zboží se zpětnou adresou včetně  telefonického kontaktu a samozřejmě kompletní balení zboží (řádně zabalené a pojištěné pro přepravu). Zboží zpět neposílejte na dobírku, na výměnu zboží není právní nárok, může být prodejcem odmítnuta či spojena s poplatkem.

Nevracejte zboží zpět na dobírku!

Děkujeme za pochopení a vážíme si vaší spolupráce.


Řešení problémů s objednávkou či zbožím

Zboží není kompletníZboží přišlo poškozenéZásilka stále nedorazilaZměna, stornoProběhla objednávka v pořádku?

Dodané zboží není kompletní

Pokud v balení nemáte vše, co jste objednali, balík prosím ještě jednou důkladně prohlédněte, některé části jsou opravdu malé a lehce se mohou přehlédnout. Může se také stát, že jsme vás informovali o zaslání ve dvou balících. V takovém případě může být prodlení mezi balíky i několik dnů. Pokud přesto něco postrádáte, bude chyba na naší straně a přijměte naši omluvu. Kontaktujte nás prosím e-mailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době. 

Zboží bylo doručeno poškozené

Je nám líto pokud jste obdrželi poškozené zboží. Prosím kontaktujte nás e-mailem, abychom ihned mohli začít pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek mohli vyřídit k vaší spokojenosti v nejkratší možné době.  Prosíme o popsání v jakém rozsahu je zboží poškozeno a pokud budete tak laskavi, připojte i fotografii. Je také pro nás důležitá informace, zda byl poškozen vnější obal a pokud ano zda jste o této skutečnosti informovali přepravce. Nezapomeňte uvést  datum převzetí, číslo faktury nebo objednávky. Po obdržení e-mailu Vás budeme kontaktovat s dalším postupem.

Zásilka stále nedorazila

Zásilky na adresu jsou v běžném období doručovány většinou do tří až pěti pracovních dnů od odeslání informačního e-mailu, že Objednávka byla odeslána. Zásilky na pobočku Zásikovny dorazí přibližně do týdne. V e-mailu o odeslání objednávky najdete číslo balíku. Nejpřesnější údaje o aktuálním stavu objednávky pak najdete na webu či místní pobočce České pošty nebo systému přepravce.  Pokud jste číslo balíku nenašli nebo od odeslání objednávky uplynul více jak týden a objednávku stále nemáte, kontaktujte nás prosím e-mailem. Nezapomeňte uvést číslo faktury nebo objednávky. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a jakmile stav prověříme, budeme Vás informovat.

Změna nebo storno objednávky

Zboží se Vám snažíme odeslat během 24 hodin. Během této doby je čas na změnu či stornování objednávky. Informujte nás prostřednictvím e-mailu o vašem požadavku, do e-mailu uveďte číslo objednávky. Budeme Vás zpětně kontaktovat.

Ověření, zda objednávka proběhla správně

Jestliže jste učinili objednávku a nejste si jisti, že vše proběhlo v pořádku, vyčkejte prosím několik minut, než obdržíte potvrzení objednávky. Někdy se může stát, že potvrzení spadne do Spamu, nevyžádané pošty. Pokud přesto potvrzení neobdržíte do hodiny, objednávka nebyla provedena nebo jste udělali chybu v e-mailu. V tomto případě nás kontaktujte prostřednictvím e-mailu, v němž popište váš problém. Ihned začneme pracovat na vyřešení problému a Váš požadavek vyřídíme v nejkratší možné době.